بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی : مقصر نیامدن تماشاگران به ورزشگاه استقلال است

http://axgig.com/images/52378008205411656251.jpg
 
 از 3 باختی که در لیگ داشته اید 2 باخت در ورزشگاه آزادی رقم خورده است. برخی معتقدند که دلیل باخت های خانگی تان استقبال اندک تماشاگران است. احساس می کنم برخی مسائل مثل گرانی بلیت یا سرما در استقبال تماشاگران بسیار موثر است. اما نکته این است که در نیامدن تماشگران به ورزشگاه من دردرجه اول خودمان را مقصر می دانم. وقتی زیبا بازی نمی کنیم باالطبع تماشاگرانی هم به ورزشگاه آزادی نمی آیند.
_ یعنی معتقدید که همه دلایل کاهش تماشاگران خودتان هستید؟
بله، من خودمان را مقصر می دانم. باید آن قدر زیبا بازی کنیم که ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر بشود.
_ دلیل زیبا بازی کردن شما قطعا فنی هم هست. تیم های امیر قلعه نویی از نظر هجومی همواره شرایط مطلوبی داشته اند اما در لیگ یازدهم نتوانستید به رغم صدرنشینی آن فوتبال های جذاب را به نمایش بگذارید.
ما یکسری مشکلات داشتیم. البته دنبال توجیه کردن نیستم. من ابتدای فصل روی مجتبی حساب کرده بودم اما او یک دقیقه هم نتوانست برای ما بازی کند. جانواریو را هم چندین هفته نداشتیم. ماجرای توزی هم آن طور شد که همه می دانند. به زندی هم اجازه دادیم به دلیل مشکلات خانوادگی از استقلال برود. کیانوش رحمتی را هم در اختیار نداشتیم. این ها همگی مشکلات ما در خط میانی وبوده است. این همه بازیکن که تخصص شان ایجاد موقعیت گل و گلزنی است در تیم من نبوده اند. در این شرایط ارائه یک بازی زیبا بسیار دشوارجلوه می کند اما من باز هم خودمان را مقصر می دانم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 9 / 1391برچسب:استقبال تماشاگران,لیگ دوازدهم,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com